Vill aldrig ta för givet…

Ibland försöker jag verkligen tänka hur jag kände innan jag blev gravid,  angående risken för barnlöshet. Det är svårt, speciellt som bebis (som nu gått igenom arbetsnamnen cellklumpen och kidneybönan och blivit ”bebis”) sparkar och har sig där inne. Det kan tyckas vara lite martyraktigt att försöka återskapa ångestfyllda känslor, men det är bara för att jag inte vill ta detta för givet.

Vi väntar världens mest välkomna barn.

vecka 20

Bebis vecka 20.

3 svar

  1. Grattis till bebben i magen.
    Jag har också en 🙂
    Den här fick jag av min pojkvän…vi har försökt länge…så gulligt!
    http://ljuvligating.blogspot.com/2009/10/gravidsmycke.html
    Kram från en som läser ofta

    • Tack! jättefina smycken.. ska visa min sambo den länken tror jag 😛

  2. Jag vet precis vad du menar. Jag vill aldrig ta det förgivet om jag någonsin blir så lyckligt lottad att jag blir gravid. Var glad och tacksam för varje liten sekund.

Lämna en kommentar